Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Η KPN ζητά «2 εκατομμύρια συγγνώμες» μετά τη διαρροή δεδομένων 537 πελατών στο διαδίκτυο

Η Ολλανδική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, KPN ζητά «δύο εκατομμύρια συγγνώμες» μέσω μιας διαφημιστικής εκστρατείας, στους 2 εκατ. συνδρομητές της, οι οποίοι δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο την Παρασκευή και το Σάββατο, ύστερα από την αναβάθμιση των συστημάτων της, αφού είχε δεχθεί διαδικτυακή επίθεση.

Η διακοπή της λειτουργίας των email είναι το τελευταίο πλήγμα για την πρώην μονοπωλιακή εταιρεία τηλεφωνίας, η οποία εξέδωσε μια προειδοποίηση μείωσης κερδών τον Ιανουάριο, εξαιτίας της μείωσης του μεριδίου αγοράς της. Η KPN βρίσκεται επίσης αντιμέτωπη με μια έρευνα ανταγωνισμού για τον καθορισμό των τιμών στην κινητή τηλεφωνία.

Η KPN είχε αναστείλει την πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και αναβάθμισε τους διακομιστές της, εξαιτίας μιας εισβολής που είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο μήνα από άγνωστους hacker στα συστήματά της. Οι hackers δήλωσαν ότι είχαν «κατεβάσει» περίπου 16GB ευαίσθητων δεδομένων από τους servers της εταιρείας. Ιστοσελίδες με θεματολογία τις τεχνολογίες πληροφορικής στην Ολλανδία, ισχυρίζονται ότι οι hackers κατάφεραν να παραβιάσουν τα συστήματα της εταιρείας μέσω ενός σημαντικού δρομολογητή (router) που χρησιμοποιούσε μη αναβαθμισμένο λογισμικό.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου