Είναι γνωστό ότι το Facebook αποτελεί τον ιδανικό χώρο για την προβολή επιχειρήσεων και προϊόντων, αν λάβει κανείς υπ' όψιν την τεράστια δεξαμενή υποψήφιων πελατών. Ποιο είναι, όμως, το προφίλ του μέσου χρήστη του Facebook που "υποκύπτει" στις διαφημίσεις;
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείαςSocialCode, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία χρήστες και οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση, απ' ότι οι άνδρες και οι νέοι άνθρωποι. Συγκεκριμένα, όσοι είναι πάνω από 50 ετών έχουν 28,2%περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση του Facebook απ' ότι οι νέοι μεταξύ 18 και 29 ετών. Αντίστοιχα, οι νέοι χρησιμοποιούν πιο συχνά το Like button απ' ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία.
Επιπλέον, οι γυναίκες ακολουθούν το link μιας διαφήμισης 11% πιο συχνά απ' ότι οι άνδρες. Το θέμα, βέβαια, είναι πολύ κρίσιμο για τους διαφημιζόμενους, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε και νέες έρευνες με ακόμα πιο αναλυτικά ευρήματα.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου