Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Τι μπορεί να κάνει ένας ευχαριστημένος πελάτης service

Μια πολύ ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη ιστορία εκτυλίχθηκε πριν λίγες μέρες στην Κατερίνη... 

Ένας πελάτης του οποίου η συσκευή αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα και έκλεινε από μόνη της, επισκέφθηκε το τοπικό Nokia Care Centre με την ανησυχία ότι θα χάσει τις επαφές του από τη συσκευή. 

Τα μέλη του προσωπικού του καταστήματος τον διαβεβαίωσαν πως θα κάνουν ό,τι μπορούν για να επιδιορθώσουν τη βλάβη και έτσι έγινε.

Αυτό που το προσωπικό δεν γνώριζε ήταν πως ο ικανοποιημένος πελάτης ήταν ζωγράφος και μάλιστα πολύ καλός. Φτάνοντας στη δουλειά την επόμενη ημέρα, τους περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη: Στη βιτρίνα του καταστήματος ήταν ζωγραφισμένο ένα ωραίο Χριστουγεννιάτικο θέμα, το οποίο βλέπετε στην φωτογραφία. 

Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης θέλησε να ευχαριστήσει την ομάδα της Nokia για το επίπεδο της εξυπηρέτησης και την άμεση ανταπόκριση, δίνοντας ένα ζεστό Χριστουγεννιάτικο μήνυμα, πως το ενδιαφέρον για τις ανάγκες των πελατών έχει αξία η οποία εκτιμάται.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου