Η εταιρία Tesla μας δελεάζει για πολύ καιρό με το μοντέλο S. Αλλά Το να σχεδιάσεις ένα αυτοκίνητο και να το βγάλεις στην αγορά είναι διαφορετικό από ότι ένα τηλέφωνο. Αν το τηλέφωνο σας κολλάει μπορεί να σας κάνει να χάσετε την υπομονή σας, αλλά αν το νέο σας αυτοκίνητο κολλάει, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι καταστροφικά.
Η Tesla συνεχίζει να μας προκαλεί με την παρουσίαση του Model S Beta, δίνοντας μια ευκαιρία για μερικούς τυχερούς που θα το δοκιμάσουν στο εργοστάσιο κατασκευής, και να κάνουν μια βόλτα στην πίστα γύρω από τις εγκαταστάσεις . Δείτε τις πρώτες εντυπώσεις από την πρώτη επαφή.
Το Mοdel S είναι ωραίο, έχοντας σχήμα όχι και πολύ διαφορετικό από την Aston Martin DBS αλλά σε πιο ήπια μορφή. Το S είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενο, και αντίθετα με το Tesla Roadster σχεδιάστηκε έτσι από την αρχή, ξεκινώντα από τις μπαταρίες. Αυτές είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, που σημαίνει πως το πιο βαρύ μέρος είναι στο χαμηλώτερο σημείο του.
Υποστηρίζει ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα, επιτρέποντας την προσθήκη ακτίνας 482 χιλιομέτρων σε (φόρτιση) μόλις μιας ώρας.
Η εταιρία δεν επιτρέπει ακόμη άλλους να οδηγήσουν το αυτοκίνητο, έτσι μας έκαναν μια χαλαλωτική βόλτα. Πως ήταν? ΑΠίστευτα ομαλή. Δεν έμοιαζε να τρέχουμε γύρω στην πίστα, με ελάχιστο θόρυβο η εμπειρία είναι τελείως διαφορετική. Εκτός από τον αθόρυβο κινητήρα , το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο να ελαχιστοποιεί τον θόρυβο από τον αέρα και τα λάστιχα. Είναι ομαλό και ήσυχο ακόμη και με ταχύτητες που υπερβαίνουν τις νόμιμες ταχύτητες.
Το εσωτερικό αντανακλά το ίδιο μοτίβο, πολύ ήσυχο και άνετο. Με πολύ δέρμα και υψηλής ποιότητα υλικά, αλλά με την εστίαση στη οθόνη αφής 17 ιντσών τοποθετημένη κατακόρυφα από όπου ελέγχετε το ραδιοφώνο και το κλιματιστικό. Η Οθόνη είναι τεχνολογίας IPS και σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρίας το ίδιο καλή με αυτή στo 17 ιντσών MAcBook Pro.
H οθόνη μπορεί να επαναπρογραμματιστεί για ένα πλήθος λειτουργιών, με πλήθος εφαρμογών που είναι διαθέσιμες. Για πλοήγηση GPS η προβολή είναι υπέροχη. Η έναρξη μιας εφαρμογής χωρίζει την οθόνη στην μέση και οι εφαρμογές μοιράζονται την οθόνη.
Tέλος, υπάρχει μια εφαρμογή για iPhone που παρακολουθεί την φόρτιση, της κατάσταση του αυτοκινήτουακόμη και την θέση του αυτοκινήτου που προβάλεται σε χάρτη, και πόσο γρήγορα κινείται σε πραγματικό χρόνο.
Η παραγωγή του αυτοκινήτου αναμένεται το 2012 και θα κοστίζει 49.900 δολάρια.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: dailytech.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου