Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Την τουριστική βιομηχανία επηρεάζουν οι πρόσφατες αλλαγές στο Facebook

Η περσινή απόφαση του Facebook να δώσει τη δυνατότητα ένταξης της εντολής «like» σε κάθε ιστοσελίδα έκανε την εταιρία να συνειδητοποιήσει ότι οι περισσότεροι από εμάς πατούν το κουμπί αυτό για να δηλώσουν την προτίμησή τους σε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.
Κάτι, το οποίο ξεκίνησε ως ανταλλαγή προτιμήσεων μεταξύ φίλων, μετατράπηκε σε πραγματικό κυκεώνα προώθησης ιδεών, προϊόντων ή ακόμη και συνηθειών. Το Facebook κατάλαβε ότι έπρεπε να βρει άλλο τρόπο να αναστρέψει την τάση αυτή, εγκαινιάζοντας νέα μέθοδο ανταλλαγής περιεχομένου μεταξύ χρηστών. Η νέα υπηρεσία θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αναφέρουν ότι «ταξίδεψαν» σε συγκεκριμένο μέρος, «έμειναν» σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο και «πραγματοποίησαν» συγκεκριμένη εκδρομή.

Αυτή η δυνατότητα, όμως, στερεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία ψήγματα προστασίας του ιδιωτικού βίου στο Facebook, ενώ πολλοί εκφράζουν αμφιβολίες εάν θα επιλέξουν να μοιραστούν με τους ιντερνετικούς τους φίλους τις προτιμήσεις τους σχετικά με την αεροπορική εταιρία που τους μετέφερε από μία πόλη στην άλλη.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου