Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Εικονική 3D οθόνη από τη Sony! (PHOTO)

Οδεύοντας προς το τέλος μιας δύσκολης χρονιάς, η Sony επιχειρεί από το Βερολίνο γενικευμένη αντεπίθεση, θέλοντας να αποκαταστήσει την εικόνα της, που τόσο ταλαιπωρήθηκε τους προηγούμενους μήνες από τις επιθέσεις χάκερ στο δίκτυο των εκατομμυρίων χρηστών του Playstation και των άλλων on line υπηρεσιών περιεχομένου...
Αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα και με όλα τα όπλα. Και η αρχή έγινε με κάποιες επικοινωνιακές κορώνες: “Δεν έχει σημασία ποιος το κάνεις πρώτος, αλλά ποιος το κάνει καλύτερα”, είπε ο sir Howard Stringer, πρόεδρος και γενικός διευθυντής της Sony Corporation, λοξοκοιτάζοντας προς την Apple και αναφερόμενος βέβαια στις ταμπλέτες που παρουσιάζει και επίσημα στη φετινή IFA η ιαπωνική φίρμα. Υποστήριξε, μάλιστα, μιλώντας με ονόματα ανταγωνιστικών εταιρειών -όπως η Samsung, πως μπορεί να διαθέτουν για παράδειγμα καλές τηλεοράσεις, η Sony όμως διαθέτει και το περιεχόμενο, τονίζοντας έτσι την ισχυρή παρουσία της εταιρείας του και στον χώρο της μουσικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Η συνέχεια έγινε με μια ομοβροντία νέων προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες, ενώ δεν έλειψαν και οι υποσχέσεις για το μέλλον και την αποκαλούμενη “νέα εποχή στην εμπειρία του χρήστη”.
“Θα επενδύσουμε περαιτέρω στην πρωτοκαθεδρία μας στον τομέα του 3D, σε όλο του το φάσμα και να έχετε στο μυαλό σας ότι –από κάθε άποψη– κανείς δεν έκανε τίποτα παραπάνω από τη Sony όσον αφορά την παρουσίαση του 3D στην αγορά”, τόνισε sir Howard Stringer και αποκάλυψε το προσωπικό 3D εικονοσκόπιο, μια συσκευή με την εμπορική ονομασία “Head Mounted Display Personal 3D Viewer”, η οποία προσφέρει ένα νέο τρόπο τρισδιάστατης θέασης, που δίνει στον θεατή την πλέον προσωπική 3D εμπειρία, με μια εικονική, μεγάλη οθόνη, σε διαστάσεις κινηματογραφικής αίθουσας.

Ως κομβικό σημείο στην ανανεωμένη πορεία της Sony παρουσιάστηκε η σύσταση του τμήματος CPSG (Consumer Products and Services Group) φέτος τον Απρίλιο, το οποίο έφερε όλη την ατζέντα της Sony για τα καταναλωτικά προϊόντα και τις διαδικτυακές υπηρεσίες, για πρώτη φορά υπό την εποπτεία μιας και μοναδικής διαχειριστικής ομάδας. Ο Kazuo Hirai, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Sony Corporation, αποκάλυψε την ενσάρκωση αυτής της σύγκλισης του hardware, του περιεχομένου και των διαδικτυακών υπηρεσιών, κρατώντας στα χέρια του τα tablet S και P. 

«Επιδιώκοντας ένα χειροπιαστό αποτέλεσμα από αυτή τη σύγκλιση, επιταχύναμε την ενσωμάτωση hardware, περιεχομένου και διαδικτυακών υπηρεσιών και αυτή η πρόταση έλαβε σάρκα και οστά με τη μορφή του νέου Sony Tablet που παρουσιάζουμε σήμερα στην IFA», τόνισε.
Οπως διευκρίνησε, η Sony έχει σαν στόχο να δημιουργήσει ένα δίκτυο, το οποίο θα φέρνει κοντά τις συσκευές της και το περιεχόμενο, με έναν τρόπο τόσο απλό, όσο και ευχάριστο για το χρήστη. 

Ετσι, παράλληλα με το νέο Sony Tablet, ο Kazuo Hirai αποκάλυψε ότι η διαδικτυακή πλατφόρμα “Qriocity”, η οποία προσφέρει υπηρεσίες βίντεο και μουσικής, θα επανενταχθεί στο Sony Entertainment Network, το οποίο είναι το επόμενο βήμα προς τον στόχο υλοποίησης μιας ενιαίας, παγκόσμιας διαδικτυακής πλατφόρμας, που θα εμπεριέχει όλες τις δικτυακές υπηρεσίες και θα είναι εύκολα προσβάσιμες από έναν λογαριασμό του χρήστη.

Σαν πρώτο βήμα, η υπηρεσία “Video On Demand powered by Qriocity” θα ονομάζεται πλέον “Video Unlimited” και η υπηρεσία “Music Unlimited powered by Qriocity” θα μετονομαστεί σε “Music Unlimited”.

Εγκαινιάζοντας το περίπτερο της Sony στην IFA 2011, ο Fujio Nishida, πρόεδρος της Sony Europe, δήλωσε: «Από τα ολοκαίνουργια Sony Tablet, το προσωπικό 3D εικονοσκόπιο και το Wi-Fi Reader, μέχρι τα τελευταία μοντέλα ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών, οι επισκέπτες του περιπτέρου μας φέτος μπορούν να μάθουν από πρώτο χέρι το πώς η συνδυασμένη εμπειρία επεκτείνει τη φαντασία, δημιουργώντας νέα δεδομένα και νέα επίπεδα ψυχαγωγίας».

Όσον αφορά τις τιμές πανευρωπαϊκής διάθεσης των δυο νέων tablet -που, ωστόσο, δεν αναμένονται άμεσα στην ελληνική αγορά- διαμορφώνονται στα 479 ευρώ για το μοντέλο “S” και στα 599 ευρώ για το “P” με τις δυο οθόνες και το κέλυφος που κλείνει. Η πρώτη εντύπωση, πάντως, μετριάστηκε από την αίσθηση που αποκομίζει ο χρήστης από τα πλαστικά τους μέρη, ελπίζοντας πως αυτή αφορά τα συγκεκριμένα εκθεσιακά κομμάτια, τα οποία αρκετές φορές διαφέρουν σε κάποια σημεία από τα τελικά προϊόντα.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM







ΠΗΓΗ: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου