Ένα αυτοκίνητο έβγαλε στους δρόμους, τα βουνά, τις λίμνες και τους λόφους περισσότερους από2.000 ανθρώπους με σκοπό να δοκιμάσει τις αντοχές τους…και τα κατάφερε!
Το Jeep-in είναι τοmobile παιχνίδι βασισμένο σε πραγματικά δεδομένα που αλλάζει τους κανόνες της διαφήμισης, της διασκέδασης και της αγοράς. Ναί, τώρα μιλάμε!Το Jeep είναι ένα αυτοκίνητο με όψη που φωνάζει περιπέτεια, μηχανή που ικανοποιεί το πάθος για ταχύτητα, με αντοχές απέναντι στα εμπόδια, λάστιχα για μεγάλα ταξίδια, σχεδιασμό που εμπνέει ασφάλεια. Οι οδηγοί του χρειάζεται να είναι δυνατοί χαρακτήρες, τρελοί όσο πρέπει, έτοιμοι να ρισκάρουν, αποφασιστικοί και έμπειροι. Με αυτό το σκεπτικό η εταιρία αυτοκινήτων έφτιαξε ένα καταπληκτικό location mobile game με δεδομένα από την πραγματικότητα και κάλεσε το κοινό να ζήσει μια “Jeep” μοναδική εμπειρία.
Χαρτογράφησε μια μεγάλη έκταση στην εξοχή, δημιούργησε σημεία αναφοράς και badges και προκάλεσε νέους, γυμνασμένους ή γέρους να μπουν στο παιχνίδι, να βγουν στην εξοχή και να ανακαλύψουν τους “κρυμμένους θησαυρούς”. Κάθε φορά που οι χρήστες έφταναν σε ένα σημείο-κλειδί, έκαναν Jeep-in (ελπίζω να το συνδέσατε με το check-in), ανέβαιναν στάδιο και κέρδιζαν δώρα, ενώ αντίστοιχα ο νικητής του παιχνιδιού κέρδισε ένα αυτοκίνητο Jeep. Το παιχνίδι, όπως μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί, είναι έξυπνο, διασκεδαστικό, διαφορετικό, το αγαπάμε!
Η Jeep κατάλαβε καλά τους νέους παίκτες στην αγορά. Χρησιμοποίησε το mobile, τα social mediaκαι πρόσφερε εμπειρία στο κοινό. Διεκδίκησε την συμμετοχή και την εμπλοκή τους με ένα έξυπνο τρόπο γεμάτο διασκέδαση και τα κατάφερε. Πειρσσότεροι από 2.000 παίκτες ήταν ενεργοί ενώ η σελίδα της δέκτηκε περισσότερες από 250.000 επισκέψεις.
Ο κλάδος της επικοινωνίας και πιο συγκεκριμένα της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων έχει αλλάξει, έχει μετατραπεί σε πλατφόρα ενεργής συμμετοχής των χρηστών και κάποια brands το έχουν αξιοποιήσει σωστά.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: away.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου