Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

H Microsoft διαφήμισε στη CES τα Windows Phone μέσα απο ένα challenge

Καθώς η CES διεξάγεται στο Las Vegas, ενδιαφέροντα events και promos λαμβάνουν χώρα. Ο λόγος για τα Windows Phone 7 που έκλεψαν την παράσταση όχι μόνο με την παρουσίαση του νέου Lumia 900 από την Nokia αλλά και για έναν ιδιαίτερο τρόπο διαφήμισης από την Microsoft.

Ο Ben Rudolf λοιπόν, γνωστός και ως @BenThePCGuy στο Twitter και Microsoft Evangelist, διοργάνωσε ένα challenge με σκοπό να τραβήξει τα βλέμματα των παρευρισκομένων πάνω στα Windows Phone. Και μάλλον το κατάφερε.

Ο διαγωνισμός (θα τον βρείτε στο twitter ως #smokedbywindowsphone) είχε να κάνει με το πόσο γρήγορα μπορούμε να εκτελέσουμε ορισμένες λειτουργίες στα smartphones μας. Φυσικά δεν επρόκειτο για benchmarks επεξεργαστών και για το ποιο κινητό και με ποιο λειτουργικό καταφέρνει τα περισσότερα fps σε παιχνίδια, αλλά για πραγματική εμπειρία χρήστη και ταχύτητα διεκπεραίωσης απλών καθημερινών εργασιών. Έτσι ο υποψήφιος που θα δεχόταν την πρόκληση θα έπρεπε να πραγματοποιήσει κάποια εργασία που θα του έλεγε ο Ben και αν νικούσε στη δοκιμασία θα κέρδιζε 100 δολάρια. Αν έχανε; Τότε θα έπρεπε να παραδεχτεί ότι η συσκευή του έχασε από τα Windows Phone. Παραδείγματα τέτοιων εργασιών είναι η αναζήτηση του κοντινότερου restaurant και εύρεση οδηγιών, το ανέβασμα μιας φωτογραφίας στο facebook μαζί με tags, status updates σε όλα τα διαθέσιμα networks, ηχητική ανεύρεση ενός μουσικού κομματιού και άλλα.

Φυσικά, το challenge δεν είχε σκοπό να “ταπεινώσει” τα άλλα λειτουργικά. Άλλωστε υπήρξαν και 3 ήττες. Σκοπός του ήταν να δώσει στους χρήστες να καταλάβουν με απτά παραδείγματα τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν τα Windows Phone να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα λειτουργικά και επίσης σε τι βαθμό ορισμένες υπηρεσίες που χρησιμοποιούμε καθημερινά, ενσωματώνονται μέσα στο ίδιο το λειτουργικό και τα Live Tiles.

Το τελικό σκορ ήταν 30 νίκες, 3 ήττες και μια ισοπαλία.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: liveplace.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου