Έχω παρατηρήσει ότι όταν ανοίγω το οn line Market του κινητού τηλεφώνου μου (App World), προσπαθώντας να βρώ κάποιες εφαρμογές που επιθυμώ, το μάτι μου πέφτει αναγκαστικά στα προτεινόμενα applications, σε αυτά που με λίγα λόγια φιγουράρουν στην πρώτη οθόνη.
Αυτό που αναρωτήθηκα, είναι το κατά πόσο αυτό επηρεάζει την επιλογή μου για κάποιο free ή paid application.
Αρκετές αναφορές των developers, οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι οι «χαρακτηρισμένες» εφαρμογές από το ίδιο το market είναι πολύ πιο πιθανόν να εισπράξουν μεγαλύτερο αριθμό downloads από κάποιες άλλες που «χάνονται» μέσα σε αυτό. Για παράδειγμα, η εταιρεία κατασκευής «fitness apps», RunKeeper, είδε αύξηση 637% σε σχέση με τον Νοέμβριο, από τη στιγμή που έγινε featured app στην ενότητα «Health & Fitness» στο Android Market. Συγκεκριμένα, από την 1ηΙανουαρίου που η εφαρμογή έγινε featured στο Android Market, κατάφερε να κατακτήσει την τρίτη θέση στην κατηγορία της από τη θέση 20 που βρισκόταν παλαιότερα και τη θέση 288 σε όλο το market, που όπως γνωρίζουμε πλέον αριθμεί 400.000 applications. Ένα άλλο δημοφιλές application για photo sharing του Android Market, το Lightbox, έγινε featured κατά τη διάρκεια των εορτών, με αποτέλεσμα να παρουσιάσει ένα μεγάλο αριθμό εμφανίσεων αλλά και downloads, καθώς ξεπέρασε τις 500.000, αγγίζοντας συνολικά το νούμερο των 1,5 εκατομμυρίων.
Άλλα παρόμοια παραδείγματα είναι η εφαρμογή Any.Do, η οποία σύμφωνα με τον CEO Omer Perchik είδε 500.000 downloads τις τελευταίες 30 ημέρες, γεγονός που οφείλεται όπως είπε στον χαρακτηρισμό ως προτεινόμενης εφαρμογής από το Android Market. Κάτι ανάλογο έγινε και με την εφαρμογή Evernote, που έφτασε το 1 εκατομμύριο downloads κατά τον Νοέμβριο που ήταν featured και τα 3 εκατομμύρια τον Δεκέμβριο. Βέβαια, η πορεία των εφαρμογών τη συγκεκριμένη περίοδο επηρεάστηκε σίγουρα από το γεγονός ότι υπήρξε εορταστική εβδομάδα, κάτι που φάνηκε και από τα 1,2 δις applications που κατέβηκαν από τα Android Market και App Store.
Η συμβουλή του Omer Perchik είναι η εξής: φτιάξε ένα πολύ καλό application με σταθερή λειτουργία και σύντομα αυτό θα γίνει featured, καθώς η Google ενδιαφέρεται για την ποιότητα των εφαρμογών, καθώς διαθέτει ομάδα συντακτών που αξιολογεί τις νέες εφαρμογές που ανεβαίνουν στο Android Market. Eσείς αλήθεια, ανατρέχετε πρώτα στις προτεινόμενες εφαρμογές; Τα featured applications, κατά πόσο συμβάλλουν στην τελική επιλογή σας;
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: away.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου