Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

"Μεθυσμένες" αγορές τονώνουν τις πωλήσεις στο διαδίκτυο

Περισσότεροι από το 40% των Βρετανώνπαραδέχονται, ότι έχουν ψωνίσει στο διαδίκτυο, μετά από ένα καλό... μεθύσι. Και φυσικά, την επόμενη μέρα, πολύ λίγοι θυμούνται τι αγόρασαν.

Σύμφωνα με την Telegraph, έρευνα της ιστοσελίδας Kelkoo έδειξε, ότι - για την ακρίβεια - το 43% των ερωτηθέντων Βρετανών, δήλωσε ότι έχει αγοράσει προϊόντα μέσω διαδικτύου κατόπιν κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών, ενώ ήταν ιδιαίτερα γενναιόδωροι στις αγορές τους για τους άλλους.

Η ιστοσελίδα ανέφερε, ότι 25% των "μεθυσμένων αγοραστών" έκανε την αγορά μόνο και μόνο επειδή είχε πιει κάτι παραπάνω, με το ένα πέμπτο αυτών, να παραδέχεται ότι δεν θυμόταν τι αγόρασε το επόμενο πρωί.

Οι περισσότερες αγορές γίνονται σε ρούχα και παπούτσια, ενώ δεν είναι λίγα και τα video games, τα βιβλία και οι ταινίες.

Ένας από τους ερωτηθέντες είπε, ότι έχοντας καταναλώσει πολύ μεγάλες ποσότητες αλκοόλ, αγόρασε ένασκάφος.

Η Κριστίν Κάσαβ, ψυχίατρος στο Πανεπιστήμιο Baylor, είπε πως όταν οι χρήστες του διαδικτύου φορτώνουν πράγματα τις κάρτες τους μετά από κατανάλωση ποτών, δεν είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τι αγοράζουν και σε τι βαθμό, χάνοντας κάθε επαφή με την πραγματικότητα.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου