Η εταιρεία πίσω από τα «Θυμωμένα Πουλιά», Rovio, ετοιμάζεται να ανοίξει μια σειρά καταστημάτων στην Κίνα κατά την διάρκεια του επόμενου χρόνου, ώστε να εξαργυρώσει την τεράστια επιτυχία που έχει δει στην αχανή χώρα τόσο το παιχνίδι της, όσο και τα «μαϊμού» προϊόντα σχετικά με αυτό που έχουν κάνει θραύση.
Στην ανακοίνωση αυτή προχώρησε ο ίδιος ο CEO της εταιρείας, Peter Vesterbacka, γνωστός και ως The Mighty Eagle, στο συνέδριο Disrupt Beijing του TechCrunch, που λαμβάνει χώρα στην κινέζικη πρωτεύουσα αυτές τις μέρες.
Η δημοτικότητα του παιχνιδιού, που ξεκίνησε ως μία απλή εφαρμογή, εκτοξεύτηκε και δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους τα διάφορα «πειρατικά» καταστήματα σε ολόκληρη την επικράτεια. Ο Vesterbacka, ανακοίνωσε ότι ο τίτλος Angry Birds, αποτελεί την περισσότερο αντεγραμμένη μάρκα στην χώρα, ενώ δεν δίστασε να ανέβει στην σκηνή με μερικά μπαλόνια, αντιγραφές, δηλώνοντας «Αυτά τα μπαλόνια έχουν γίνει από τους φίλους μας εδώ στην Κίνα. Παίρνουμε μεγάλη έμπνευση από τους τοπικούς παραγωγούς εδώ, έτσι θα πάρω αυτά τα προϊόντα πίσω και θα πω στα παιδιά στην εταιρεία, να τα πάρουν να τα «αντιγράψουν» και να παράγουν αυθεντικά!».
Ο ίδιος υπολογίζει ότι η εταιρεία να σημειώσει αγορές αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας των καταστημάτων στην εκεί αγορά. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της επιχείρησης, η φινλανδική εταιρεία, άνοιξε ένα γραφείο στην Σαγκάι τον προηγούμενο μήνα. Για να καταλάβετε την τεράστια επιτυχία του παιχνιδιού 50 εκατομμύρια λήψεις έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, ενώ έχει κατασκευαστεί ένα θεματικό πάρκο, φυσικά και πάλι ανεπίσημο.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: proho.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου