Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Android: Η επιστροφή συσκευών κοστίζει στους παρόχους 1,6 δισ το χρόνο

Η επιστροφή από τους καταναλωτές των Android συσκευών κοστίζει φορείς κινητής τηλεφωνίας περίπου $ 1,6 δισ. ευρώ ετησίως, σύμφωνα με έρευνα που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα.

Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την WDS (περίπου 600.000 κλήσεις επί ένα χρόνο σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική κλπ) αποκάλυψε ότι από τα τέσσερα κορυφαία λειτουργικά κινητών συσκευών, υπάρχει μια υψηλότερη από τον μέσο όρο τάση για αστοχία υλικού στις Android-based συσκευές. 14% των κλήσεων τεχνικής υποστήριξης στο Android σχετίζονται με το υλικό, σε σύγκριση με 11% για τα Windows Phone, 7% για το iOS και 6% για το BlackBerry OS. Τα $ 2 δισ. ποσό αυτό προκύπτει όπως εκτιμά η WDS αφού σε κάθε επιστροφή συσκευής, το κόστος για τους παρόχους είναι περίπου $ 80 κατά μέσο όρο, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως το ποιός στην αλυσίδα εφοδιασμού πληρώνει για την επιστροφή και διατήρηση των αποθεμάτων και τη μεταφορά.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Tim Deluca-Smith, VP της WDS , το ποσοστό επιστροφής συσκευών δεν οφείλεται σε προβλήματα με το λογισμικό της Google, αλλά το πώς οι κατασκευαστές συσκευών κινητής τηλεφωνίας, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Android και πώς προωθούν την εμπειρία του χρήστη Android (customization). Όπως χαρακτηριστικά τόνισε : "Ένα πράγμα πρέπει να γίνει απολύτως σαφές: Στην μελέτη μας δεν βρέθηκε κανένα εγγενές σφάλμα στην πλατφόρμα Android. Πολλοί κατασκευαστές αντιμετωπίζουν το Android ως μια τυπική εφαρμογή με μια συνεπή, ομοιόμορφη πελατειακή εμπειρία - όπως ακριβώς κάνει με το iPhone και το BlackBerry. Όμως, λόγω της ανοικτής φύσης του Android, αυτό φυσικά δεν συμβαίνει. Η εμπειρία του χρήστη για το Android διαφέρει σημαντικά μεταξύ των συσκευών και ως εκ τούτου, οι φορείς κινητής τηλεφωνίας πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι Android συσκευές πωλούνται και υποστηρίζονται, λαμβάνοντας υπ’ όψιν παράγοντες όπως τα υλικά κατασκευής και την ποιότητα των εξαρτημάτων».

Συνεχίζοντας ανέφερε ότι οι παροχοι πρέπει να παρακολουθούν ποιες είναι οι συσκευές που επιστρέφονται και για ποιά σφάλματα hardware και στη συνέχεια θα μπορούν να πάνε στους κατασκευαστές συσκευών με στοιχεία και να αναφέρουν για παράδειγμα ότι: «Η τελευταία συσκευή σας μας κόστισε 10 εκ. ευρώ λόγω των επιστροφών, ενώ οι συσκευές των άλλων κατασκευαστών μας κοστίζουν λιγότερο από το μισό. Θα κάνετε κάτι γι 'αυτό;»

Τέλος τόνισε ότι οι πάροχοι πρέπει να επενδύσουν επίσης χρόνο και πόρους στην εκπαίδευση των πελατών τους, έτσι ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα τις προσδοκίες τους. H εμπειρία του Android μπορεί να ποικίλλει από τη μία συσκευή στην άλλη και συνέστησε πως στα σημεία πώλησης, οι φορείς θα πρέπει να εξηγούν στους πελάτες τους ότι ορισμένες εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες μόνο για τις συσκευές high-end, και ότι για παράδειγμα, αν έχουν ενεργοποιημένα τα WiFi, 4G, 3G και Bluetooth ταυτόχρονα, αυτό θα μειώσει σημαντικά διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: myphone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου