Ανακοινώθηκε σήμερα στο blog της Google η νέα υπηρεσία Cloud Connect για τα Microsoft Office. Το Cloud Connect στην ουσία είναι ένα πρόσθετο για τα Office 2003, 2007 και 2010 της Microsoft το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να αποθηκεύσει τα αρχεία του στο Cloud της Google ώστε να μπορεί να τα επεξεργαστεί από οποιαδήποτε σημείο στον πλανήτη βρίσκεται ο χρήστης, αρκεί να έχει σύνδεση στο ίντερνετ...
Με την νέα αυτή πρωτοποριακή υπηρεσία της Google ο χρήστης μπορεί επίσης να μοιράσει τα έγγραφα του και να δώσει δικαίωμα σε άλλους χρήστες να τα επεξεργαστούν. Είναι τρομερά εύκολο στην χρήση του και το μόνο που χρειάζεται είναι ένας λογαριασμός της Google και το πρόσθετο εγκατεστημένο.Τέλος η Google δίνει 90 μέρες δοκιμαστικά σε εταιρείες την υπηρεσία "Appsperience" η οποία περιγράφεται ως 'ένας τρόπος για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν παλιά και δυσκίνητα συστήματα να ανακαλύψουν πως τα web εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν στην συνεργασία ομάδων και άρα να αυξήσουν την αποδοτικότητα της επιχείρησης'.
ΠΗΓΗ: googleblog.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου