Φαίνεται ότι η μία με την άλλη κατασκευάστρια εταιρεία, ακολουθεί αργά ή γρήγορα το παράδειγμα της Apple, χαράζοντας νέα στρατηγική. Ποιο είναι αυτό όμως; Πολύ απλά, λιγότερες συσκευές ανά έτος και για την ακρίβεια μια συσκευή ανά έτος.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα DigiTimes, τέσσερις μεγάλες εταιρείες, οι HTC, Motorola, Sony και RIM, θα ακολουθήσουν την τακτική της Apple. Ήδη, ο CEO της Motorola, Sanjay, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα περιορίσει τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων για το 2012, δίνοντας περισσότερη έμφαση στο marketing. Οι ίδιες πηγές, κάνουν λόγο για εστίαση σε περιορισμένα μοντέλα, εν αντιθέσει με την «πλημμύρα» παρόμοιων συσκευών που είχαμε άλλες χρονιές. Σε ότι αφορά την Apple, η επικέντρωση στο iPhone 4S το οποίο αποτελεί μια βελτιωμένη έκδοση σε σημεία, με την ίδια εμφάνιση με τον προκάτοχό του, κατάφερε αν μη τι άλλο να πουλήσει 30 εκατομμύρια μονάδεςκατά το τέταρτο ημερολογιακά τρίμηνο του 2011, σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις. Την ίδια στιγμή, το μερίδιο της Apple στην αγορά των ΗΠΑ ανήλθε στο 43% το Νοέμβριο από το 26% που ήταν στο τρίτο τρίμηνο, περίοδος που περιλαμβάνει το λανσάρισμα του νέου iPhone 4S.
Ενώ Αpple και Samsung βρίσκονται συνεχώς στα δικαστήρια με εκατέρωθεν αγωγές για τη χρησιμοποίηση πατεντών, φαίνεται ότι σε αυτή την περίπτωση η Κορεάτικη εταιρεία, σιωπηλά και αθόρυβα ακολούθησε το παράδειγμα της Apple, εστιάζοντας την προσοχή της στη ναυαρχίδα της , το Galaxy S II, κάτι που αποδείχθηκε σοφό. Η Samsung, πούλησε 10 εκατομμύρια μονάδες στο πρώτο εξάμηνο του 2011, ενώ φαίνεται το παραπάνω νούμερο να έχει φτάσει το ρεκόρ για την εταιρεία των 32 εκατομμυρίων συσκευών στο τέλος του τέταρτου τριμήνου. Εκ του αποτελέσματος λοιπόν, κάν’το όπως η Apple!
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: away.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου