H LG Electronics Ελλάς, συνεχίζοντας την εξέλιξη της -πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα- υπηρεσίας after sales support LGhere4U, εκτός από το live chat μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της, δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες της με προβλήματα ακοής, να επικοινωνούν με το τμήμα υποστήριξης μέσω Skype και να εξυπηρετούνται στην Ελληνική νοηματική γλώσσα.
Εδώ και λίγες ημέρες, τα άτομα με προβλήματα ακοής που έχουν επιλέξει προϊόντα LG, μπορούν να προσθέσουν το Skype Name LGHERE4U στο λογαριασμό τους, και να επικοινωνήσουν χρησιμοποιώντας τη webcam τους με τον εξειδικευμένο συνεργάτη της εταιρείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Μέσω Skype, το τμήμα εξυπηρέτησης LGhere4U θα τους παρέχει πλήρη υποστήριξη για τα LG προϊόντα τους. Η εξειδικευμένη υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη από τις αρχές Δεκεμβρίου, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 17:00.
Τα προνόμια της υπηρεσίας LGhere4U για τους κατόχους κινητών, κλιματιστικών, οικιακών συσκευών, συστημάτων ήχου και εικόνας και οθονών Η/Υ της LG παραμένουν ακριβώς τα ίδια, με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι τα εξής:
• Κινητά τηλέφωνα
- Δωρεάν παραλαβή και παράδοση της συσκευής σε περίπτωση βλάβης,
- Διεκπεραίωση της επισκευής σε 4 εργάσιμες ημέρες.
• Οικιακές συσκευές
- 10 χρόνια εγγύηση στους συμπιεστές λειτουργίας linear compressor και στο μοτέρ direct drive για ψυγεία και πλυντήρια,
- 5 χρόνια εγγύηση στο συμπιεστή της εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού,
- Δυνατότητα παροχής ψυγείου ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή
• Συσκευές εικόνας και ήχου
- Εγγύηση 0 pixel για τηλεοράσεις LCD 42” και άνω,
- Δυνατότητα παροχής τηλεόρασης 32” ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή.
• Οθόνες Η/Υ
- Εγγύηση 0 pixel για οθόνες 15″ – 24″,
- Αντικατάσταση οθόνης με καινούργια ή πλήρως ανακατασκευασμένη σε περίπτωση βλάβης
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: techblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου