H RIM ανακοίνωσε το πακέτο αποζημιώσεων για τους χρήστες των BlackBerry που επηρεάστηκαν από τη διακοπή λειτουργίας των υπηρεσιών της περασμένης εβδομάδας, και όσοι ήλπιζαν σε κάποια επιστροφή χρημάτων θα απογοητευθούν. Αντί αυτού, η RIM προσφέρει ένα πακέτο δώδεκα εφαρμογών δωρεάν, οι οποίες συνολικά κοστίζουν πάνω από $100 στο BlackBerry App World, συμπεριλαμβανομένων τίτλους όπως το SIM 3 και Vlingo Plus, ενώ οι πελάτες των επιχειρήσεων θα έχουν ένα μήνα δωρεάν τεχνική υποστήριξη.
Εάν οι εταιρικοί πελάτες έχουν ήδη τεχνική υποστήριξη, τότε θα τους προστεθεί ένας επιπλέον μήνας στη λήξη του συμβολαίου. Όσοι δεν έχουν, θα προσφέρεται μια μεμονωμένη δωρεάν υποστήριξη ενός μηνός στις αναβαθμισμένες υπηρεσιες, χωρίς καμιά υποχρέωση να συνεχίσουν.
Όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να περιμένουν τη RIM να αρχίσει την κυκλοφορία των δωρεάν εφαρμογών, η οποία όπως λέει η εταιρία θα αρχίσει "μέσα στις επόμενες εβδομάδες" και θα ισχύσει μέχρι το τέλος της χρονιάς. "Είμαστε ευγνώμονες στους πιστούς BlackBerry πελάτες μας για την υπομονή τους", δήλωση ο Mike Lazaridis ένας από τους δύο CEO της εταιρίας. "Έχουμε ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες μας και θα δουλέψουμε ακούραστα να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη τους. Παίρνουμε άμεσα και επιθετικά μέτρα για να αποτρέψουμε να συμβεί κάτι τέτοιο ξανά".
Το αν αυτό θα ικανοποιήσει τους θυμωμένους χρήστες ή ακόμα αν θα τους αποτρέψει να αλλάζουν στρατόπεδο πηγαίνοντας σε Android ή iOS, είναι κάτι που μένει να δούμε. Αναλυτές εκτιμούν ότι η τριήμερη διακοπή λειτουργίας εξαιτίας του σφάλματος στους servers και backup servers, μπορεί να κοστίσουν τη RIM πάνω από $100 εκατομμύρια.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: dailytech.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου