Όσο και να το παλέψουμε, δεν καταφέρνουμε με τίποτα να σκεφτούμε μια δικαιολογία για σένα Microsoft... Ολόκληρη πολυεθνική και δεν το είδες να έρχεται;
Όλα ξεκίνησαν με την ιδέα ότι η Microsoft θα δωρήσει 100.000 δολάρια για τα θύματα του καταστροφικού σεισμού στην Ιαπωνία. Μία τέτοια κίνηση εννοείτε ότι δεν είναι κατακριτέα και θα αποτελούσε μια καλή διαφήμιση για την εταιρεία. Το λάθος έγινε όταν εμφανίστηκε ένα μήνυμα στο Twiter της μηχανής αναζήτησης της Μicrosoft Bing, @bing, οπού έλεγε ότι θα δίνουν 1 δολάριο για κάθε αναδημοσίευση του μηνύματος ως ότου φτάσουν το ποσό των 100.000 δολαρίων.
Αρχικά κάποιοι το είδαν σαν κίνηση καλής θέλησης και άρχισαν να αναδημοσιεύουν το 'tweet' της Bing. Σύντομα όμως ξεκίνησε θύελλα αντιδράσεων ειδικά όταν ο διάσημος κωμικός Michael Ian Black, ο οποίος έχει 1,6 εκατομύρια φίλους στο Twitter, είπε : "Hey @bing, stop using a tragedy as a fucking marketing opportunity." (Ει, @bing, σταμάτα να χρησιμοποιείς ένα τραγικό συμβάν σαν ευκαιρία για marketing)
Το κράξιμο που ακούγεται αυτή τη στιγμή για την Microsoft δεν περιγράφεται και ίσως μία γρήγορη αναζήτηση στο Twitter θα αποκαλύψει την διάσταση που έχει πάρει το θέμα μέσα σε μόλις 3 ώρες. Καλά να πάθεις Microsoft, ίσως θα ήταν καλύτερα να δωρίσεις τα λεφτά κατευθείαν. Ένα μαθηματάκι να μην ξαναπατήσεις πάνω σε τραγωδίες για να ανεβάσεις τα στατιστικά σου... άντε μ άζευτα τώρα..
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: venturebeat.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου