Οι άνθρωποι που δεν ασχολούνται με την τεχνολογία εντατικά, δεν ξέρουν και δεν τους νοιάζει τι είναι τα QR Codes. Τα βλέπουν σαν πολλά μαύρα κουτάκια ενωμένα. Ένα φεστιβάλ μουσικής,10.000 άτομα, U-Code, μήνυμα “Open Your World” και Heineken είναι ο συνδιασμός που δίνει λύση στο πρόβλημα. Η Heineken το κάνει σωστά!
Έχω δει, έχω γράψει έχω φτιάξει QR Code, αλλά είμαι σίγουρη πως απευθύνονται μόνο σε αυτούς που γνωρίζουν τι είναι. Επίσης, οι περισσότερες ενέργειες, για να μην πω όλες, που χρησιμοποίησανQR Codes έχουν στην αποκρυπτογράφηση τους πληροφορίες για την εταιρία, το brand, τον οργανισμό, τον σκοπό. Η Heineken κατάφερε με μια απλή αλλά έξυπνη PR ενέργεια να εκφράσει, να εμπλέξει και να διασκεδάσει 100.000 άτομα με U-Code!
Σε ένα μουσικό φεστιβάλ στην Πολωνία και με το μήνυμα “Open Your World” εκτύπωνε για τον κάθε επισκέπτη Heineken branded QR Code αυτοκόλλητο με ένα προσωπικό μήνυμα ενσωματωμένο σε αυτό. Όλοι έγραψαν κάτι που τους εκφράζει, μια φράση, ένα στίχο, μια βρισιά, μια ευχή, το τηλέφωνό τους, οτιδήποτε “άνοιγε τον κόσμο τους”!. Η διαδικασία εκπαίδευσε το κοινό στα QR Codes, δημιούργησε την ατμόσφαιρα ξέφρενου party, τα U-codes μιλούσαν για τον κόσμο και όχι για το brand και η Heineken κέρδισε σε όλα θετική δημοσιότητα.
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM
ΠΗΓΗ: away.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου