Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Το πρώτο προϊών τεχνητής νοημοσύνης για online διαφήμιση...

Το BubbleBox SafeContent, η νέα καινοτομία που εισάγει η Adheaven, βελτιώνει την απόδοση αλλά και ταυτόχρονα κάνει την διαφημιστική προβολή BubbleBox πιο στοχευμένη απο ποτέ!. Το BubbleBox SafeContent μηδενίζει το ρίσκο μια διαφήμιση να εμφανιστεί πάνω σε αρνητικά άρθρα σε site συνεργάτη του BubbleBox. 
Το SafeContent, σε πραγματικό χρόνο και αυτόματα - διαβάζει, ανιχνεύει και μέσα από τον προηγμένο αλγόριθμο τεχνιτής νοημοσύνης "αποφασίζει" - αν το άρθρο είναι θετικό ή αρνητικό ώστε να σερβίρει διαφήμιση πάνω σε αυτό. 

Με αυτό το τρόπο η διαφήμιση γίνεται περισσότερο στοχευμένη και πιο αποδοτική από ποτέ. O Δημήτρης Ρίζογλου CEO της εταιρίας δηλώνει: "Η Adheaven πιστή στην φιλοσοφία της, αλλάζει την online διαφήμιση και δημιουργεί προϊόντα μοναδικά στο είδος τους, που τα χαρακτηρίζει η υψηλή τεχνολογία και η απόδοση. 

To ΒubbleBox με αυτή την αναβάθμιση γίνεται ένας πραγματικά ζωντανός οργανισμός. Όχι μόνο σερβίρει την διαφήμιση αλλά αξιολογεί και κρίνει αν το περιεχόμενο του site είναι αρνητικό και θετικό και αποφασίζει αν θα προβάλει την διαφήμιση. 

To ΒubbleBox SafeContent αποτελεί παγκόσμια καινοτομία και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί το BubbleBox γίνεται ακόμα καλύτερο και αναδεικνύεται ως το πιο στοχευμένο μέσο διαφήμισης σήμερα."
GADGETNEWSGR.BLOGSPOT.COM

ΠΗΓΗ: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου